20 juli 2010

Igår

Igår blev en heldag iPalavé. Vår elektriker och killarna jobbade i den nya lokalen, och jag sprang runt och aviserade olika familjer om inskrivning vi ska ha på måndag. Det var in i vassen varmt, så det blev mycket vätska från Colmadon.

Neytiri släppte vi i Pelons hage, och hon hittade genast en vän...en gammal mager och ful hingst som jag inte alls gillar att hon umgås med! Litar inte på gamla magra och fula gubbar på fyra ben...


Sedan träffade jag Esther, och vi gick och hälsade på Yunior och alla hans tuppar, höns och kycklingar. Inte något jag gillar egentligen, har lite svårt för det mesta med fjädrar...men de har några riktigt snygga stridstuppar som alltid är kul att titta på.Malde majs..


Och nu idag kan ni inte gissa vad jag ska göra...Hehe,...någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar