16 mars 2015

Framme

Såhär fin utsikt har vi från vår bostad i Palave! Vi kom hit i gryningen och är väl ganska övertrötta just nu, men vi håller ut till kvällen och försöker vända på dygnet så snabbt det går. Vi har redan hunnit träffa en hel del folk som varit förbi och hälsat, är så glad att se dem igen! Men alltså, vad det låter överallt! Har nog varit borta för länge för jag hade glömt lite hur det är. Tuppar som galer, hundar som ylar, bilar som tutar, musik lite varstans....och då är vi ändå nästan på "landet". Bara att vänja sig igen....är nog lättare för mig än för Matheo i alla fall som vaknar om ett hårstrå bryts...;-)
Så, vad har vi för planer nu? En hel del kan jag säga men det tar vi senare när jag piggnat på mig lite...:-S Ha en fin kväll alla!

1 kommentar:

  1. Tack för inlägget. Så vackert det är. Ber att ni får en fin tid med segrar för Herren.

    SvaraRadera