9 jan. 2013

Santo Domingo, fm.

Efter en lååång och hemsk resa har jag äntligen börjat känna mig som människa igen. Fy för att resa sjuk, säger jag bara! Men nu är jag här och har lyckats ta igen mig en del. Nicke och Simon är ute och putsar väggar i Palavé (se föregående inlägg), Stina åkte efter för att fixa lite mat till dem, Sean är ute och surrar runt i stan på en massa ärenden och själv fixar jag och donar här hemma. Om bara ca en vecka kommer Elaine hit igen, då öppnar vi förskolan, och med sig har hon Nahdja och Jonathan! Sååå roligt så det är inte klokt! F. ö. så kan jag ju fresta er med det perfekta klimatet som jag kom hit till! Precis sådär lagom varmt så att man orkar vara kreativ. Lite blåst, lite sol, lite av varje...underbart.
Till er hemma i Sverige, jag tog inte så bra adjö av många av er, men ni vet att jag älskar er! 
Avslutar med några bilder som Maggie skickade över; fina va? Moster saknar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar