18 nov. 2012

Jesu kärlek

Den här sången ska jag skriva ut idag och kopiera upp till ca 500 traktater som vi ska ha med oss in till stan i eftermiddag. "Visste du att allt var av kärlek?" Sången finns också på svenska:

Käre Jesus, jag vill tacka dig
för din kärlek emot mig

Du tog min synd på dig, då du dog för mig
tack för kärlek emot mig

Du uppstod ur din grav, nytt liv till mig du gav
tack för kärlek emot mig

Och så på spanska nedan. Budskapet om Jesu kärlek är det största vi kan ge till en människa!
¿Sabías que todo fué por amor?



Amado Cristo, gracias yo te doy
por tu amor hacía mi


En una cruenta cruz, moriste mi Jesús
por tu amor hacía mi


Triunfaste mi Jesús, en majestad y luz
por tu amor hacía mi


Me diste libertad, me diste un nuevo hogar
por tu amor hacía mi


Un tratado de Comunidad Maranata
Internet: www.maranata.do Teléfono: 809-922-2808

1 kommentar:

  1. Ja,,,Budskapet om Jesu Kärlek är det största vi kan ge en människa - och det viktigaste!!!

    Jag ber om Herrens Välsignelse och att traktaten ska få stor framgång och ingång i människors hjärtan!!!

    KRAAAM!!!

    SvaraRadera