28 sep. 2010

Hej igen!

Har vart segt, men nu är jag tillbaka med bloggandet....hoppas jag i alla fall. Ska göra ett försök om inte annat. Och oj vad tiden har gått fort, och jag tror att det hänt alldeles för mycket under pausen för att jag ska kunna skriva om allt. Behöver en kamera! En blogg utan bilder är ganska trist....ganska jättetrist faktiskt, så tills jag får tag på en bra kamera får ni nöja er med lite halvkassa foton från min gamla nästan döende kamera..



MVar i Baní i söndags, Sandra har fått en flicka! Eva Maria heter hon....har tyvärr ingen bild ännu som jag kan publicera. Men ni får två andra söta tjejer..:)

Flera som undrar vem Sean är som jag förlovat mig med...han var med till Baní, tyvärr var han inte med på någon bättre bild än denna mörka...men fler kommer att komma framöver..:)De här två pälsbollarna har flyttat hem till mig....tillfälligt i alla fall. Vi gick förbi ett ställe ner mot floden där de föder upp kaniner och där resturanger och andra köper....kunde inte låta bli att ta med mig ett par hem. Ska inte äta dem dock....hoppas vi...muaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar