14 juni 2010

Marabou och Djungelvrål

En lugn dag! Mamma kom igår så har vart borta hos dem och ätit. Har även ätit på en massa godis som mamma tog med och som Teresia skickade till mig! Tack mamma och Tessan! DET var efterlängtat...:) Har även tittar på en massa bilder mamma tagit hemma i Sverige, mest på Josef då! Han är ju det sötaste som finns! Så tragiskt att jag inte har träffat honom än...:( Men det ska ske en dag, och då ska han minsan få veta att han har en moster till!
Det är potthett, men Sebbe och Sean ska ut och springa i Mirador-parken om en stund, så jag ska nog hänga med. Om jag ska springa? Det återstår att se...var länge sen jag idrottade...är inte direkt i toppform..:/ Annat var det när jag var ung och aktiv...:)

Annars? Inte mycket...eftersom det var mycket att göra under helgen tar jag det bara lugnt idag, måndag. Blir lite bakvänt, men men...

Nu ska jag nog hämta mer godis. Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar